• ANASAYFA
  • ÜNİVERSİTEMİZ
  • AKADEMİK
  • AÇIKÖĞRETİM
  • ÖĞRENCİ İŞLEMLERİ
  • ARAŞTIRMA
  • KAMPÜSTE YAŞAM
  • KÜTÜPHANE
  • E-POSTA
  • REHBER
  • ETKİNLİKLER
  • DUYURULAR
  • AKADEMİK TAKVİM
  • ADAY ÖĞRENCİLER
  • PERSONEL
  • MEZUNLAR
  • SATIN ALMA
  • KVKK
  • INTERNATIONAL
  • ADAY ÖĞRENCİLER
  • PERSONEL
  • MEZUNLAR
  • KALİTE
  • STRATEJİK PLANLAR
    • 2024-2028 Dönemi Stratejik Planı
    • 2019-2023 Dönemi Stratejik Planı
    • 2014-2018 Dönemi Stratejik Planı
    • 2009-2013 Dönemi Stratejik Planı
  • KVKK
Menü
  • TR
  • EN
Anadolu Üniversitesi
  • ÜNİVERSİTEMİZ
    Anadolu Üniversitesi
    Rektörlük Önü
    Hızlı Bağlantılar
    • Kütüphane
    • E-Posta
    • Yemekhane
    • Restoranlar
    • Rehber
    • Etkinlikler
    • Duyurular
    • Akademik Takvim
    • Anadolu Hakkında
    • Yönetim
    • İç Denetim Birim Başkanlığı
    • Genel Sekreterlik
    • İdari Birimler
    • Kurullar - Komisyonlar
    • Kurumsal İletişim
    • Bilgi Edinme
    • Satın Alma
    Anadolu Üniversitesinin temelini, 1958’de kurulan Eskişehir İktisadi ve Ticari İlimler Akademisi oluşturur. 1982’de Anadolu Üniversitesine dönüşen kurumumuz, kısa zamanda yalnızca ülkemizin değil dünyanın en büyük üniversiteleri arasında da çağdaş, dinamik ve yenilikçi bir üniversite olarak yerini almıştır.
  • AKADEMİK
  • AÇIKÖĞRETİM
    Anadolu Üniversitesi
    Açıköğretim Sistemi
    Hızlı Bağlantılar
    • Anadolum eKampüs
    • İkinci Üniversite
    • AOSDestek
    • Global Kampüs
    • Başvuru Yap
    • Öğrenci Girişi
    • Açıköğretim Sistemi
    • Türkiye Programları
    • Yurtdışı Programları
    • Nasıl Öğrenci Olabilirim
    • Akademik Takvim
    • İletişim Bilgileri
    • AÖF Büro Adresleri
    Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Sistemi, 1 milyondan fazla aktif öğrencisi ve yaklaşık 3 buçuk milyon mezununa açık ve uzaktan öğrenme yoluyla yükseköğrenim sağlamanın yanı sıra özel projeler yardımıyla Türkiye’nin eğitim sorunlarının aşılmasında vazgeçilmez bir rol üstlenmektedir. Hızlı harekete geçebilen çok esnek bir yapıya ve güçlü bir organizasyona sahip olan Açıköğretim Sistemi uluslararası düzeyde işbirlikleri için cazibe merkezi haline gelmiştir.
  • ÖĞRENCİ İŞLEMLERİ
  • ARAŞTIRMA
    Araştırma
    Araştırma
    Hızlı Bağlantılar
    • Kütüphane
    • E-Posta
    • Yemekhane
    • Restoranlar
    • Rehber
    • Etkinlikler
    • Duyurular
    • Akademik Takvim
    • Birimler
    • Merkezler
    • TÜBİTAK Projeler
    • Hakemli Dergiler
    • Etik Kurulu
    • Bilimsel Araştırma Projeleri
    • ARİNKOM
    Kısa adıyla BAP (Bilimsel Araştırma Projeleri), yüksek öğretim kurumlarındaki bilimsel araştırmaların desteklenmesi amacıyla geliştirilmiş bir uygulamadır. Bu uygulama YÖK'ün 01.01.2002 tarihinden geçerli olmak üzere yürülüğe aldığı Yükseköğretim Kurumları Bilimsel Araştırma Projeleri Hakkında Yönetmelik uyarınca gerçekleştirilmektedir. Üniversitemizin tüm öğretim elemanları BAP Komisyonuna başvurarak bilimsel araştırmaları için kaynak alabilirler.
  • KAMPÜSTE YAŞAM
    Anadolu Üniversitesi
    Kampüste Yaşam
    Hızlı Bağlantılar
    • Kütüphane
    • E-Posta
    • Yemekhane
    • Restoranlar
    • Rehber
    • Etkinlikler
    • Duyurular
    • Akademik Takvim
    • Sosyal ve Kültürel Tesisler
    • Kültür Sanat Merkezleri ve Salonları
    • Müze ve Sanat Merkezleri
    • Spor Tesisleri
    • Topluluklar
    • Öğrenci Kulüpleri
    • Kampüste Olanaklar
    • Fotoğraf & Video Galerisi
    Anadolu Üniversitesinde, eğitim-öğretim ve bilimsel çalışmaların yanı sıra sosyal ve kültürel etkinliklere de büyük önem verilmektedir. Bu kapsamda, konferans, seminer, panel, kongre, sempozyum gibi bilimsel toplantılar; gösteri, sergi, tiyatro, konser gibi çok sayıda kültürel etkinlik gerçekleştirilmekte; her birimdeki küçük konferans salonlarının yanı sıra Yunusemre Kampusünde hemen Atatürk Kültür ve Sanat Merkezi, Kongre Merkezi ve Sinema Anadolu da sürekli etkinliklere sahne olmaktadır.

WEB TASARİMİ SATİŞ VE PAZARLAMA

  • Anasayfa
  • Akademik
  • Açıköğretim Sistemi
  • Açıköğretim Fakültesi
  • Web Tasarımı Ve Kodlama
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • Web Tasarimi Satiş Ve Pazarlama
  • Öğrenme Çıktıları
Geri Dön

Öğrenme Çıktıları

  • Web tasarımında profesyonel kalite ve görünümü açıklayabilir.
  • Web teknolojisinin gelişimini açıklayabilir.
  • Web tasarımı ile ilgili kavramları tanımlayabilir.
  • Satış ve pazarlama açısından web sitesinin profesyonel görünüm ve kalitesinin önemini tartışabilir.
  • Başarılı bir web sitesi geliştirmenin dinamiklerini sıralayabilir.
  • Meslek olarak web tasarımcılığının önemini açıklayabilir.
  • Web tasarımı satış ve pazarlamada yasal ve etik konuları tartışabilecek bilgi ve becerilere sahip olur.
  • Web tasarımı ve online pazarlamayı tanımlayabilir.
  • İnternetin ortaya çıkışı ve e-işletme dönemini açıklayabilir.
  • Online pazarlamanın ilişkili olduğu kavramları tanımlayabilir.
  • E-iş modellerini açıklayabilir.
  • Online pazarlamanın avantaj ve dezavantajlarını açıklayabilir.
  • Online pazarlamada karşılaşılan sorunlar ve çözüm önerilerini sıralayabilecek bilgi ve becerilere sahip olur.
  • Web tasarımında kurumsal blogu tanımlayabilir.
  • Kurumsal blogu tanımlayabilir.
  • Kurumsal blogging ile kişisel bloggingin farkını ortaya koyabilir.
  • Kurumsal bloggingin faydalarını ve risklerini sıralayabilir.
  • Kurumsal blog oluşturmada dikkat edilmesi gereken unsurları değerlendirebilir.
  • Kurumsal blogging için doğru blog yapma platformunu seçebilir.
  • Kurumsal blog tasarımında trendleri keşfedebilecekbilgi ve becerilere sahip olur.
  • Web tasarımında müşteri hizmetleri ve desteğini açıklayabilir.
  • Çevrimiçi (Online) Müşteri İlişkileri Yönetimi ile Müşteri İlişkileri Yönetimi kavramları arasındaki farkları tartışabilir.
  • Çevrimiçi (Online) müşteri desteğini kavrayacak ve farklı destek türlerini karşılaştırabilir.
  • Müşteri veri tabanını oluşturan verileri niteliklerine göre ayırt edebilir.
  • Müşteri odaklı web sitesinin özelliklerini tartışabilir.
  • Kültürlerarası web tasarımın niteliklerini değerlendirebilecek bilgi ve becerilere sahip olabilir.
  • Web tasarımında pazarlama iletişimini tanımlayabilir.
  • Çevrimiçi (Online) Pazarlama iletişiminin ne olduğunu açıklayabilir.
  • Geleneksel medya ile İnternet arasındaki farklılıkları ve benzerlikleri pazarlama iletişimi bağlamında tartışabilir.
  • Online pazarlama iletişimi karması unsurlarını açıklayabilir.
  • Online pazarlama iletişimi karması unsurlarının karşılaştırmalı üstünlük ve zayıflıklarını tartışabilecek bilgi ve becerilere sahip olabilir.
  • Arama Motoru Optimizasyonu ve pazarlamasını tanımlayabilir.
  • Arama motoru optimizasyonu ile arama motoru pazarlaması arasındaki ilişkiyi açıklayabilir.
  • Arama motorları ile arama siteleri arasındaki farkı ifade edebilir.
  • Arama sonuçlarının çeşitlerini sıralayabilir.
  • Arama motoru optimizasyonunun faydalarını açıklayabilir.
  • Web sitenizi üst sıralara taşıyacak arama motoru optimizasyonu tekniklerini uygulayabilir.
  • Etik ve etik olmayan arama motoru optimizasyonu yaklaşımlarını değerlendirebilir.
  • Arama motoru optimizasyonu için kullanılabilecek Google araçlarını seçebilir.
  • Arama motoru pazarlaması ile ilgili trendleri keşfedebilecekbilgi ve becerilere sahip olabilir.
  • Elektronik posta pazarlamasını tanımlayabilir.
  • İzin temelli elektronik posta pazarlamasının ortaya çıkışında etkili olan etmenleri açıklayabilir.
  • İzin temelli olmayan elektronik posta pazarlaması faaliyetlerinin tüketicilere ve işletmelere verdiği zararları ifade edebilir.
  • Elektronik posta listelerinin oluşturulması ve yönetilmesi ile ilgili süreci açıklayabilir.
  • Etkili elektronik posta yazımında dikkat edilmesi gereken hususları sıralayabilir.
  • Elektronik posta kampanyalarının etkinliğinin ölçümüne ilişkin hususları açıklayabilir.
  • Elektronik posta pazarlamasında karşılaşılabilecek teknik problemler ve bu problemlerin çözümünü açıklayabilecek bilgi ve becerilere sahip olabilir.
  • Sosyal medya pazarlaması ve ölçümünü tanımlayabilir.
  • Sosyal medya kavramını tanımlayabilir.
  • Sosyal medyanın gelişimini açıklayabilir.
  • Sosyal medya kanallarını ifade edebilir.
  • Sosyal medya pazarlamasını tanımlayabilir.
  • Sosyal medya pazarlamasının önemini açıklayabilir.
  • Sosyal medyanın ölçüm ve analiz özelliklerini açıklayabilecekbilgi ve becerilere sahip olabilir.
  • Tanıtım
  • İçerik
  • Öğrenme Çıktıları
  • Öğretim Yöntem ve Teknikleri
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Ölçme ve Değerlendirme
Web sitemizdeki çerezleri (cookie) kullanıcı deneyimini artıran teknik özellikleri desteklemek için kullanıyoruz. Detaylı bilgi için tıklayınız.
Google Analytics tarafından yönetilen çerezleri devre dışı bırakabilir veya kabul edebilirsiniz.
Anadolu Üniversitesi
  • ÜNİVERSİTEMİZ
  • Anadolu Hakkında
  • Sayılarla Üniversitemiz
  • İdari Birimler
  • Bölümler
  • Kurullar - Komisyonlar
  • İş Birliği Yapılan Kuruluşlar
  • Bilgi ve Belgeler
  • Mevzuat
  • İletişim Bilgileri
  • AKADEMİK
  • Açıköğretim Sistemi
  • Fakülteler
  • Enstitüler
  • Meslek Yüksekokulları
  • Yüksekokullar
  • AÇIKÖĞRETİM
  • Açıköğretim Duyuruları
  • Açıköğretim Sistemi
  • Türkiye Programları
  • Yurt Dışı Programları
  • Nasıl Öğrenci Olabilirim?
  • Akademik Takvim
  • Öğrenme Ortamları
  • Sınavlar Hakkında
  • ÖĞRENCİ İŞLEMLERİ
  • Akademik Takvim
  • Anadolu Bilgi Paketi
  • ARAŞTIRMA
  • Birimler
  • Merkezler
  • Projeler
  • Hakemli Dergiler
  • Bilimsel Araştırma ve Yayın Etiği Kurulları
  • Laboratuvar ve Stüdyo Hizmetleri
  • Bilim ve Yaşam
  • KAMPÜSTE YAŞAM
  • Sosyal ve Kültürel Tesisler
  • Kültür Sanat Merkezleri ve Salonları
  • Müze ve Sanat Merkezleri
  • Spor Tesisleri
  • Topluluklar
  • Öğrenci Kulüpleri
  • Kampüste Olanaklar
  • Fotoğraf Galerisi
Android Uygulama iOS Uygulama
© 2025 Anadolu Üniversitesi - Tüm hakları saklıdır.